fredag 18 september 2009

Anmälan till Lyxfällan

Här är SSU Blekinges anmälan till Lyxfällan:
Anmälan skrevs in på http://www.tv3.se/content/soek-till-lyxfaellan-0


Namn:
Ann Louise Trulsson

Gatuadress:
Östra Hamngatan 7 B vån. 5

Postnummer & ort:
Karlskrona

E-post:
utbildningsforvaltningen@ karlskrona.se

Telefonnummer:
0455-30 40 61

Yrke/sysselsättning:
Ordförande i Utbildningsnämnden

Ålder:
49år

Hur många personer finns i ditt hushåll?:
2352st elever, 222st personal

Beskriv din ekonomiska situation:
Ann Louise Trulsson sitter som ordförande i Utbildningsnämnden. Trots ett underskott på 10,000,000 kr som redovisades under en tidig vår har inget hänt. På samtliga möten har beslutet skjutits upp. Inga beslut har tagits för att minska underskottet eller informera elever och personal vad som kommer att hända. Ann Louise behöver hjälp att förstå hur stor skulden är, att lära sig hantera ett underskott och att prioritera elevsocial verksamhet.. Vi vet att ni inte brukar handskas med kommunala organisationer men i detta fall ber vi er att överväga ert beslut. Hennes passiva attityd har skapat en osäkerhet hos 2352 elever och en personal på 222st anställda.

Snälla Lyxfällan hjälp oss, innan hela Karlskronas kommunala skola går under!


Söker du åt någon annan? Lämna i så fall dina kontaktuppgifter här:
SSU Blekinge
0703-214662
www.ssublekinge.se
www.facebook.com/ssublekinge

1 kommentar:

  1. hej. jag har ett stort problem min mamma har skuld 50000 tusen och min mamma har inte så mycket pengar alls. och kronofogden är inblandad. snälla jag behöver verkligen hjälp jag vet inte vad jag ska vända mig till eller vad jag ska göra.. snälla hjälp mig.
    m.v.h från en familj som behöver hjälp

    snälla hjälp oss.

    SvaraRadera